fredag 11 september 2009

Jag spelade Badminton

Oj sa kul det var och OJ sa jobbigt det var. Min hogra handled ar helt handikappad idag! Nikki har spelat innan sa hon korde rejalt med mig och jag fick springa runt som en dare pa planen. Kandes att jag sprungit 10 km och gjort Piltes innan. Sprang aven till hallen och det tog ca 20 min.

Medlemskapet jag har pa Chelsea Sports Club galler ocksa nagra andra stallen vilket inkluderar dar vi var igar. Det ar mkt storre och har fler klasser. De har aven spinning vilket ar perfekt. Tycker verkligen inte om det men dar ar ju sa bra traning! Gymmet ar ocksa mkt storre och battre! Nu ska det bli kul att kora igang ordentligt. Behover bara min cykel sa att det ar enklare att ta sig dit!

Gallandes Badmintonen sa ska vi forsoka gora det en gang i veckan sa vi. Kanske lite svart att halla men vi ska forsoka.

Inga kommentarer: