onsdag 2 september 2009

Langweekend i London

Kickoffen avslutades med en hejdundrande fest pa fredagen. Hade HUR kul helst. Traffade massa massa roliga, trevliga och duktiga kollegor och ser verkligen fram emot nasta ar. Fick ocksa pris for att jag ar den som spenderat minst pengar!! Hihi, Mr B undrade vad som blivit fel i deras berakningar men jag maste ju ha utlopp nagonstans!!

Maste nypa mig i armen ibland och paminna mig sjalv vilket underbart bra liv jag har. Alskar min pojkvan, har ett fantastiskt jobb som jag verkligen trivs med och har ganska bra pa tror jag (eller ska bli iaf) samt har mojligheten att bo i London. Har kommit pa hur bra det ar att bo i London! Pa typ 2 timmar med flyg sa ar jag i Sverige, Alperna eller beachen. Kanske blir det langre an tva ar har?? Vem vet! Har nu varit har i 1 ar och 2 dagar och tiden har gatt otroligt fort!

Helgen gick saaa snabbt. Kanske for att det var fokus pa fest! I lordags var vi allt bra sega (Mr B joinade in pa festen i fredags). Jen en kollega sov over och vi hade sedan picknick frukost i parken och pa eftermiddagen shoppades det jeans och sedan gick vi hem for att titta pa 4 avsnitt av 24!

I sondags slappade vi, tittade pa 24 och sedan var det dags for Kraftskiva i HydePark med ett gang svenskar. Super duper trevligt! Vi fortsatte hem till Alex & Co och sedan till nattklubben Whiskey Mist. Lite dans och en drink senare tog vi oss hemat. Vaknade igen lite sega och sov ganska lange. Nar Mr gick till jobbet sa traffade jag Nikki en stund och gick sedan for att leta efter min Blackberry som forsvunnit! Sheit! Dock lyckades jag IDAG lokalisera den hos kvinnan (eller mannen....hmm.....) som korde mig i taxin till Hyde Park. Hon ska lamna den pa jobbet!! Puh, 400 GBP som jag sparade dar!!

Inga kommentarer: