måndag 7 september 2009

Shoppat lite motivation

De sista tva veckorna har jag haft noll traningsmotivation! Har ifs varit rorigt pa jobbet (pa ett bra och kul satt) vilket gjort det svart att fa till nagon rutin da jag haft manga tidiga och sena kvallar. I helgen sparkade jag igang mig sjalv igen och blev pamind om varfor jag tycker om att trana. Efter loprundan i lordags motte jag upp med Jen for en liten shopping spree pa Evans (tva cykelbutiker som ligger precis dar jag bor). Kom hem med en HH funktionstroja i svart och vitt och cykeltrojan som ni ser pa bilden. I andra butiken hittade jag matchande cykelbyxor som Jen overtalade mig att kopa. Kan ju ha dem separat och som hon papekade. Jag kommer ju synas i trafiken iaf.
Sa nu fattas ju bara sjalva cykeln!

Har iaf kommit fram till vad for typ av cykel jag ska kopa. Dvs. en cyclocross. Ska bara hitta ratt modell eller ratt butik som har flera modeller som jag kan provcykla. Ar verkligen taggad pa att borja. Har ju bade en cykelkompis och sa far jag ju komma ut utanfor London pa ett helt annat satt!

Inga kommentarer: