onsdag 9 september 2009

Chelsea Sports Center

Tredje gymmet jag joinar sedan jag flyttade hit.

Ar ett oflashigt community gym som ligger precis vagg i vagg med kontoret. Darav var valet ganska enkelt. Har anmalt mig for fyra manader. Gymdelen ar minimiliten och verkar ganska kass men har inte provat annu. Ska ge rapport sa fort jag gjort det. Testade Body Combat i mandags och det var KASST. Salen var mork da hon inte tande ljusen, AC sa det var super kallt och instruktoren var inte alls bra. Overviktig (ok annars men min instruktor vill jag ska se ut som halsan sjalv, vill ju tro att det jag gor ar bra!), och dalig pa att ge instruktioner.

Pilates igar och idag (under lunchen) och det var helt ok. Instruktorerna var duktiga dock var de lite svara att hanga med ibland men det kommer jag ju ova upp och lara mig hur just de ger instruktioner.

Omkladningsrummen ar helt ok och hyfsat frascha. Har inte provat duscharna annu dock.

Det postiva, eller det som jag tror kommer bli positivt ar att de har en pool. Har ju tankt att lara mig simma (crawla mer bestamt) och de har kurser etc.

Inga kommentarer: