onsdag 20 maj 2009

Maste sikta pa nagot nytt mal!

Jag har tappat bort mig sjalv! Hamnat i en djup svacka! Det har Mr Bond ocksa! Han har det tufft pa jobbet just nu, jag har for lite att gora och inget direkt mal att sikta mot. Har ju mal pa jobbet men de ar sa hysteriskt felsatta att de lockar inte ens till att forsoka. Efter Goteborgsvarvet kanner jag mig tom, vet inte varfor jag ska trana, vad jag ska gora med mina kvallar. Vet att jag har ett sekundart mal att bli ruskigt valtranad, tight som attan osv. osv. men det lockar inte till diciplin sa som ett lopp gor. Vet dock inte vad jag ar sugen pa. Har sneglat pa en Duathlon i Richmond Park i sommar (lopning, cykling, lopning) men ar inte super motiverad (dyrt ar det ocksa), sen ar jag lite sugen pa ett 10 km lopp for att testa formen och aven borja kora lite intervaller och fa upp farten. Det stora problemet ar val att de alla kanns som en nodlosning, inte som nagot som Goteborgsvarvet som jag sett fram emot HELA aret!

Blev pa daligt humor igar och stackars Mr Bond har verkligen gjort sitt basta for att fa mig pa battre tankar och det har hjalpt. Sprang aven precis ivag pa lunchen och unnade mig en massage, oj vad skont det var och nodvandigt. Massosen var lite chockad och sa till mig att hon kunde ju se att jag tog hand om mig genom bra kostvanor (hmmmm.....smagodis och bullar...) och tranande men jag behovde aven de andra bitarna sa hon. Satt verkligen fast i axelpartiet och rump/ryggslutet. Ska bli intressant att se hur det kanns pa Pilatesen ikvall.

2 kommentarer:

Sjöboden sa...

Hihi.. japp visst är det H:s tröja, den har nu börjat ett nytt liv som min trädgårdströja :)

Grattis till ett bra Gbg-lopp!

Kram Caroline

Anonym sa...

H måste lägga en kommentar om detta ämne... tröjan alltså! =)
Jag tyckte om den, fast den är bättre på Caroline! Och den har visat sig vara fantastisk på trädgårdsarbete. Vi får köpa nytt och ännu bättre snart, =)
Ses till helgen, Puss