tisdag 19 maj 2009

Jag behover ett nytt mal!

Vet inte vad jag ska ta sikte pa harnast. Visst Vasaloppet och Tjejvasan men behover nagot innan dess. En kompis kanske kan fixa biljetter till the Royal Parks Run i Oktober (halvmaraton) och det skulle jag garna springa men vill ha nagot mer! Funderar pa The London Duathlon som ar den 12 Juli (tror jag). Man springer forst 10 km sen cyklar man 20 km och avslutar med att springa 5 km. Lite dyrt tycker jag, GBP 59. Ska ta mig en funderare men det lockar faktiskt. Kanske aven nagot 10 km lopp.

Egentligen skulle jag nog helst av allt vilja ha en traningskompis for att tycka det ar lite roligare. Antar att jag aven maste komma igan med British Military Fitness. Har varit lite segt pa sistone. Otroligt kallt ute sa det har inte varit sa lockande. Saknar nastan gymmet och passen med alla personer. Dock far det bli till hosten igen tror jag.

Ge mig garna lite tips pa mal jag kan ha eller nya saker att testa!

Inga kommentarer: