torsdag 21 maj 2009

Cocktail party med ridklubben

Idag har The London Riding Club invigning. Jag ar ju annu inte medlem (vill inte betala in medlemsavgiften forran jag haft min assessment ride) men far anda komma. Visste att vi skulle vara i stallen vid Hyde Parks sa jag tankte att jag skulle dressa mig lite casual men chickt (hur stavas det egentligen?!) sa det blev jeans, en vit cardigan, bruna hoga klackar, en scarves i brun, vitt och rosa och sa en rosa kavaj. Kande mig ratt kladd for dagen helt enkelt! Dock fick jag precis veta att det ar COCKTAIL party! Ha, tala om felkladd!!! Har ju massa fina klanningar som hanger hemma och bara vantar pa att fa luftas! Dock hinner jag inte hem och byta om. Ska till frisoren kl 16.30 for klipp och sling och sedan ska jag vara pa invigningen kl 19! Sa jag far se om jag kan panikshoppa en BILLIG men snygg sak att ha pa mig. Dock maste den ga ihop med ett par bruna hogklackade for det ar det enda jag har forutom lopardojorna!

Men kul ska det bli!

Mr Bond ska pa drinks med sitt team sa jag har en liten svag forhoppning om att vi kan motas upp efterat och ga och ata eller nagot. Denna veckan ar lugn sa jag kan ta lite bondpermis om jag vill i morgonbitti!

Inga kommentarer: