måndag 11 maj 2009

Lamnar en hektisk vecka bakom mig

Full rulle var det forra veckan! Veckan borjade med langhelg och jag riktigt mos med Mr Bond! Tank, hela 4 dagar tillsammans utan jobb!! Inte illa! Pa tisdagen var det tillbaka till verkligen men anda ganska lugnt jobbdag. Akte sedan kl 6 pa onsdagsmorgon till Almeria i Spanien. Helt underbart vader! Fick svidat om pa hotellrummet innan det var dags for presskonferens, ops, TV och tidiningar som intervjuade oss.... Sen fick jag 30 min i solen och sag ut som en krafta efterat men nu ar jag iaf lite brunare :-).

Sen pa torsdag formiddag var dags att flyga till Madrid for en massa som var sadar for mig. Flyg sedan ut pa kvallen tillbaka till London och var hemma kl 1.00. Var inte saaa kul att packa om och sedan stiga upp kl 3.45 for att aka ut till Stansted for att ta flyget hem. Men men... Pappa hamtade mig och skjutsade mig till tandlakaren och sedan hem. Sa harligt att se havet, slanga upp vaskan pa MIN sang och bara slappa lite innan det var dags att svida om och aka ut till Groto for min fasters 50 ars fest. Rikigt mysigt att se dem igen!

Pa lordagen fikade jag med nagra av girlsen och sen var det dags att hoppa pa planet igen och flyga tillbaka till London. 5 flygningar pa 4 dagar! Inte illa for en som ar flygradd!

Sondagen var skon, tyvarr behovde Mr Bond jobba men jag motte upp med Nikki (fran ridklubben) och vi tittade forst pa falttavlan (Badminto for er som vet) och sedan gick vi en laaaangpromenad genom St Jamses park, Green Park, Hyde Park, Kensington Gardens och sedan at vi i Chelsea och gick tillbaka till Westminster. Darefter motte jag upp med Andreas och DJ for lite indiskt.

Nu ar det tillbaka pa jobbet, blir en kort vecka denna ocksa. Flyger tillbaka till Sverige pa torsdag kvall for begravning pa fredag och sedan Goteborgsvarvet och kalas kalas pa kvallen! Ser fram emot att fa komma hem en svang igen faktiskt.

Inga kommentarer: