onsdag 8 april 2009

Alla forhallanden ar komplicerade!

Mitt forhallande med min Blackberry:
Jag har antligen fatt godkant av jobbet att ha jobbmailen linkad direkt och inte genom min Hotmail (vilket betyder att jag slipper radera email pa tre olika stallen!). MEN jag hittar inte knappen SETTINGS som man maste klicka pa for att ga in och andra sina installningar. Den har helt enkelt forsvunnit....och IT killen ar pa semester...suck

Mitt forhallande med mina nya MBT skor:
Love them, Love the design, Love kanslan av att ga i dem....do NOT love blasorna som jag fick idag nar jag halvomhalvt gick och sprang till jobbet for att jag var sen. Har ALDRIG haft blasor forr sa det ar en ny upplevelse. Dock en som jag garna hade vantat med tills efter paskhelgen som jag hoppas ska innehalla en hel del hiking.

Mitt forhallande till jobbet:
Like it, men det tar sa mycket tid och energi! Har nog aldrig jobbat sa har mycket. Ar verkligen imponerad av Mr Bond som jobbar hysteriska dagar. Jag tycker att 10-12h dagar racker gott!

Mitt forhallande till mig sjalv:
Mycket battre nu nar jag borjat ata battre, slipper det daliga samvetet. Herregud vad det drar ner en! Traningen ger mig inte sa mycket energi just nu, kanns som om att den stjal en del men vet att i langden sa kommer det ge mer an det tar. Behover ocksa den ventilen att tanka pa nagot helt annat an jobbet!

Mitt forhallande till Mr Bond:
Inte enkelt men han ar min alldeles egen lilla ALSKLING!! Och nu ska vi snart pa semester, bara vi tva! Ska bli helt underbart! Fredagen ar bokat till att gora INTGENTING! Kommer inte ihag nar jag hade en sadan dag senast. Vill ju alltid gora en massa men inte nu pa fredag! Ska bli stralande sol ocksa! Perfa!!

Inga kommentarer: