måndag 27 april 2009

1:a Tjejfesten i London

Nar jag flyttade hit sa sa jag att jag skulle ha en tjejfest sa snart jag hade lart kanna ett gang tjejer och nu var det dags! Mr Bond hade ett helt grabbgang pa besok och ska man komma in pa nattklubb har sa maste grabbarna ha sallskap av tjejer sa det var ju bara att stalla upp hehe! 10 tjejer tackade ja, de flesta fran jobbet. Det var Tapasnight med drinks och mumsigt blev det.

Nikki, en tjej fran ridklubben kom redan kl 13.30 och vi satte full fart i koket. Det blev tva "nyttiga" cheesecakes, en med Bailys och kanel och en med gorgonzola. De blev bada otroligt goda (om man far lov att saga det sjalv!). Sen gick vi till Borough Market och laddade med lite godsaker, bla massor av goda chokladnotter! Vi motte upp med grabbarna for ett glas i solen och sen var det full fart hem. Stoppa in brodet i ugnen, ta pa stassen och fejan och sedan vanta pa girlsen.

Full fart hemma i nagra timmar och sedan motte vi grabbarna pa nattklubben Funky Buddha. Hade en kul natt (dock dyr!) med dans i ca 4 timmar! Sen sa skulle ju killarna saklart ha mat och da borjade den langa vandringen till Leicester Square som totalt sabbade mina fotter. Jag har ju sedan lange problem med framforallt en fot. Tan och fotknolen ar helt svullen och varker rejalt. Sahar illa har den inte varit pa LANGE om nagonsin. Det brukar ga over efter en dag men det sitter fortfarande i. Blir nastan lite orolig. Nasta gang ska jag iaf trotsa Mr Bond och ta TAXI hela vagen!

Saknade girlsen hemifran lite, det ar sa okomplicerat nar vi ses och partajar ihop och det saknar jag lite! Dock ar tjejerna har helt underbara ocksa och massa kul!

Det blev en lyckad kvall sa det far jag nog gora om snart igen!

Inga kommentarer: