tisdag 7 april 2009

Nar man val bestamt sig sa gar det!

Fick nog haromdagen, det var dags for en forandring och jag har lyckats andra mina rutiner! Tre hela dagar utan nagot onyttigt. Sen lite popcorn och en scones. MEN, har sma portioner, kanner efter om jag ar matt eller inte och smasnacksar inte. Har kopt frukttuggummi sa nar sotsuget blir for stort pa eftermiddagen, eller egentligen har jag inte sotsug utan ar nog bara uttrakad och seg pa jobbet, sa tar jag dem istallet.

Mar mycket battre, piggare, och mer motiverad! Lopningen rullar pa. LANGPASS pa 14 km (1,24 min) i sondags, kortare morgonpass i gar morse pa 7,5 km (38 min) och en kort jogg pa 15 min till min PILATES lektion. Har skaffat mig egen Pilatesinstruktor. En gang i veckan ska jag ga och fa kroppen genomkord. Vet inte riktigt om jag kan rekommendera ett morgonpass for SA stel brukar jag inte vara. Nasta gang far jag ga upp bra mycket tidigare och ga dit i god tid sa att jag ar rorligare. Riktigt kul var det och nyttigt. Kanner det verkligen i kroppen! Harligt att ha den kanslan igen. Dock gor det jobbet lite jobbigare, blir valdigt sliten pa kvallen men men, har ju semester snart!!

Har aven kopt en pilatesboll och en pilatesmatta sa nu ska jag se om jag kan hitta nagra bra ovningar som jag kan kora hemma. Perfekt i extrarummet dar vi nu har garderobsdorrarna pa plats sa det ar i stort satt en enda stor spegelvagg.

Inga kommentarer: