tisdag 21 april 2009

Traningsupdate

Nasta mal ar ju Goteborgsvarvet. Fasar redan men ser ocksa fram emot det! Sjalvklart kanner jag att jag borjade alldeles for sent att trana, hade garna haft ytterliggare 3 veckor (garna 3 manader!). Fick lite panik i forra veckan da mitt lar helt plotsligt borjade skrika om overanstrangning och gora ont. Vilade pa torsdagen och fredagen och sprang i lordags. VALDIGT lungt men det gick bra sa nu ar jag pa g igen. Har dock tagit det i lungt tempo. Ska se om jag kan fa till lite tempoovningar pa vagen hem idag.

En dag i veckan, tisdag morgon, har jag min alldeles egna pilates lektion. Njuter verkligen av varje minut! Idag stretchade vi mycket rygg och nacke vilket var valbehovligt efter cykelrundan i Sondags och alla timmarna framfor datorn.

Nar jag borjade jobba skaffade jag medlemskap pa Fitness First som lag nara kontoret. Nar vi flyttade sa ligger det inte riktigt lika nara langre! Forsokte saga upp det men det gick ju sjalvklart inte eftersom jag signat up och betalat for ett helt ar! Suck! DOCK, sa pratade jag med dem idag och sa att jag skulle flytta till Sverige (vilket jag inte ska) och da kunde jag saga upp det men jag far bara halften av pengarna tillbaka pa den tiden som det ar kvar. Svider fortfarande men mycket battre an om jag inte fatt nagot alls!

Min nasta grej ar att joina British Military Fitness http://www.britmilfit.com. Eftersom jag jobbar for ett universitet sa blir det ocksa billigare. Fast de tar hutlosa priser sa det kommer kosta skjortan anda! Det ar soldater som har klasser i olika parker i London. Harligt att fa vara ute, tillsammans med andra och nagon som talar om for en vad man ska gora. Behover det kanner jag! De har aven en loparklubb med en loparkvall i veckan. Maste stada hemma innan Mr Bonds grabbgang kommer pa besok och det far jag nog ha torsdagen till men ar lite sugen pa att testa BMF. De har namligen klasser pa torsdagarna i parken vid jobbet. Nu jaklar ska det handa grejor med den stackars kroppen. Lopningen hjalper ju inte for beach 2009 tycker jag. Eller det kan ju ocksa bero pa min kost....

Inga kommentarer: