lördag 31 oktober 2009

Zurich avklarat och nu sista anhalten FRANKFURT

Sitter i lobbyn pa Westin Grand hotel! Wow, very nice! Mitt forsta mote kl 9.30 visade sig vara en no-show! Inget man vill ha en lordagsmorgon nar solen skiner. Sa nu sitter jag och vantar pa mitt nasta mote kl 11 med en kopp (eller balja) choklad och farskpressad juice. Har intervjuer (5 st)fram till kl 14 da jag far ta och slanga i mig nagot att ata, hitta en bikini och sedan bege mig till massan som ar fran kl 15 - 18. Darefter blir det middag med kollegan Jen och sedan hoppas jag att vi tar en drink i lobbyn. Livemusik och soft stammnig. Precis vad jag vill ha. I morgon har jag tva intervjuer, kl 9 och kl 14. Daremellan hoppas jag fa till lite traning och relaxing i i poolen och bastun! Tjohooo for nice hotells!

Inga kommentarer: