onsdag 21 oktober 2009

Legs, Bums & Tums

Riktigt kul pass var det! Full fart fran forsta sekunden. Uppvarmning a'la Aerobics och efter ca 25 min sa var det ner pa mattan och kora ben och mage. Kul med musik och full fart. Korde garnet fran borjan och jag fick upp en rejal puls men det kandes harligt. Hangde ocksa med bra tyckte jag sa det visar ju pa att aven om flaset var hogt sa var jag skarpt i skallen. Detta passet maste jag ga pa fler ganger. Ar bara 45 min men bra att kora pa lunchen!

Invigde de roda Nikebyxorna som jag kopte for ett tag sedan och de ar SAAA snygga (om man far saga det sjalv!). Hade en vit adidas T-shirt till som Mr kopt till mig i sydafrika. Den var dock inte helt optimal for aerobics da armarna inte ar sa flexibla. Hade ocksa fel skor pa mig och kande av foten rejalt men det ar jag ju som sagt van vid.

Inga kommentarer: