onsdag 14 oktober 2009

Foraldrarhelg

Vi har haft en helt underbar helg tillsammans med bade mina och Mr Bonds foraldrar. Inser hur otroligt lyckligt lottad jag ar som bade har foraldrar som jag alskar, som alskar mig, som ar friska, som har mojlighet att komma och halsa pa etc etc etc. Sen att jag dessutom har turen att traffa en kille som ar underbar och dessutom har lika underbara foraldrar!! Ja, ibland far jag nypa mig i armen!

Det blev massa mat saklart, Afternoon Tea pa The Orangery i Kensington Gardens, Uber traditionel English Roast pa Simpson's, Harlig argentinsk biff pa Gaucho, svenskt godis :-), en harlig cykeltur fran Putney till Richmond dar vi tjejer at lunch och sedan tillbaka till Putney genom Wimbledon Common medan herrarna intog mat och dryck pa Bentley's Oysterbar vid Piccadilly, efter en tur till Imperial War Museum.

Jag hoppas detta blir en trevlig tradition!

Inga kommentarer: