torsdag 18 november 2010

You winn some and you loose some

Idag kanner jag mig dock som en vinnare, hittills iaf!

Efter en katastrofdag igar som borjade med att mina brochyrer inte kom till massan, datorn pajade, ett mote som jag sett fram emot blev installt osv osv. sa har denna dagen borjat stralande!

Vaknade med ett ryck och fick duschat och atit nygraddade frallor till frukost. Stack ivag till mitt FORSTA mote med nya rollen. Hade tva datorer i beredskap da min kranglat. Haha...safe trodde jag men icke, den andra borjade installera och uppdatera sig sjalv sa det blev till att prata fritt. Gick bra tror jag! Pratade med ratt person pa ratt plats och de verkar ha nytta av det vi kan tillfora. Dock ar det langt kvar till ett beslut men det ar iaf inte helt kort!

Nu blir det strax lunch och sedan har jag tva nya moten....tjolahopp...jag hoppas att dagen fortsatter i samma anda!

Inga kommentarer: