tisdag 23 november 2010

Ny energi och sa lite tennis pa agendan

Ar nu tillbaka efter en vecka i Stockholm med fornyad energi. Innan kande jag mig ratt nergangen, seg, trott och som om hela varldens problem satt pa mina axlar. Men en vecka med lite moten, positiv input och feedback samt att bli ompysslad av bastaste Jensan sa ar jag ready to rock and roll again kanns det som. Att forkylningen antligen har lamnat kroppen hjalper ju ocksa till.

Har borjat trana igen och ops vad man tappar fort. Svag med noll kondis kanns det som och idag gar jag som en anka da benen ar super stela efter gardagens Pumppass.

Ikvall ska jag titta pa ATP tennisen med Spanska Handelskammaren... Soderling spelar mot en spanjor sa jag hoppas verkligen att han ser till och vinner matchen haha...

Inga kommentarer: