tisdag 16 november 2010

En vecka i Stockholm

Ar med jobbet i Stockholm en vecka och passar aven pa att fa lite kvalitetstid med Jenny och alla andra vanner har i storstaden. Har en hel del spannande moten inbokade vilket jag ser fram emot med skrackblandad fortjusning! Nu jaklar galler det! Ska dock bli kul!

Idag och i morgon onsdag deltar jag i en massa som heter Kompetensmassan. De har flera ustsallningar runt om i sverige och jag har velat delta i en for att se om det kan vara nagot for oss. Vilket jag har kommit fram till att det ar det inte, iaf om inte ett under sker i morgon! Fick dessutom inte mina brochyrer sa det var valdigt tomt pa bordet! Malgruppen verkar inte riktigt vara det jag soker heller. Det kom dock fram nagra individer som ar intresserade av en MBA sa jag ska traffa en av dem i morgonbitti.

Kvallen kommer tillbringas framfor datorn da jag maste forbereda tre presentationer till moten som jag har pa torsdag. Hade helst av allt gett mig ut pa en loprunda (shit va langesedan det var! Forkylningen verkar iaf vara over...) och sedan lagt mig i soffan med en bok! Men men...nu ar det fokus pa jobb sa jag kan ha fokus pa kul till helgen!

1 kommentar:

sofy sa...

jippi vad kul det var att se Pippi från London! Kram!