tisdag 16 mars 2010

Kommande jobbresor

Nu kommer nagra hektiska veckor med en massa resor! Pa torsdag aker jag till Dusseldorf for en massa pa fredag och sedan vidare till en massa i Frankfurt pa lordagen. Dar stannar jag tills pa tisdag morgon (enda dagen da British Airways INTE strejkar sa jag har tur som kommer tillbaka till London). Sedan mitt pa onsdag aker jag igen till Almaty i Kazaksthan!!! Jag flyger via Moskva men kommer bara att se flygplatsen! Kommer dit kl 6.10 pa torsdag morgon for massa dar pa kvallen och sedan vidare till Geneve pa fredag morgon for en massa dar pa lordagen. Vi ar nu framme vid Mars 27. Pa mandagen aker jag sedan vidare till Zurich da jag har min sista massa i Zurich pa onsdagen 31 mars. Andreas kommer sedan och moter mig i Zurich och sa ska vi fira pask tillsammans med ett annat par som bor dar. Ska bli supertrevligt med lite harlig varvinter i alperna! Kanske blir det lite skidakning ocksa!

Inemellan alla resor och massor ska jag forsoka ladda om och borja med lopningen igen. Goteborgsvarvet kryper allt narmre!

Inga kommentarer: