lördag 16 januari 2010

Rapport fran lovet

Underbart!! Mycker mer eller mindre kan jag inte saga! Helt UNDERBART var det!
Mindre av allt jag tankt mig men kom fram till att det blev precis lagom av allt!

Langdakningen - Lyckades med lite tips och trix fa till tekniken sa att jag tom fick berom av en svenska som skidade forbi i sparet (slump att hon var svenska!)
Utforsakningen - En harlig dag pa slalomskidorna i pudersno! Denna dagen kommer jag leva pa lange. Alla andra blev otroligt trotta i laren men inte jag. Sa antligen fick jag kanna att traningen trots allt gjort nytta!
Touringen - Tva harliga turer uppfor blev det med stighudarna. Andra gangen var pa nyarsafton da jag fick sallskap av Mel fran Saalbach. Stralande sol i tre timmar innan vi kom till toppen for harligt Nyarsfirande med alla andra svenska familjer
Lopningen - Skona rundor runt sjon (ca 12 km) blev det. Hojdpunkten var rundan dar syrran foljde med och vi fick oss ett rejalt snack om allt och inget!
Maten - Hemlagat.....inte sa mycket mer att saga om det. Samt en massa Goulash mmmmm
Soffan - Finns det nagot battre an att krypa upp i hornet i soffan under en filt med en bok eller svensk TV?
Familjen - En salig blanding av vanner och familj gjorde veckorna battre an bast!

Mel och jag pa Nyar hogst upp pa Schmittenhohe

Inga kommentarer: