lördag 16 januari 2010

2010 - Nya tag!

Antar att det ar dags att satta upp lite mal med 2010! Men det ar lite svart. Vet inte riktigt vad jag vill med detta ar. Eller jag vet en massa saker jag vill men i ett forhallande ar det lite svart att bestamma allt sjalv (aven om jag forsoker hihi). Dock detta har jag kommit fram till:
  • Fortsatta att trana och ma bra!
  • Prova pa Triathlon!
  • Fa ordning pa maten - vilket betyder att jag ska borja LAGA MAT!
  • Lara mig Kitesurfa!
  • Komma ivag pa en resa till New York med Mr Bond!
  • Flytta - Hitta nytt boende och omrade vi vill bo i. Sneglar pa Battersea men vi maste gemensamt komma fram till ett omrade som funkar for badas behov
  • Bli lite mer ordningsam hemma!
  • Se till att jag kommer over alla mal pa jobbet!
  • Starta egent?? Har iaf borjat skissa pa en affarsplan! Vet vad jag vill och jag tror pa min ide. Nu galler det bara att forverkliga det!
Mer konkreta traningsmal ar:
  • Att komma till start pa Vasaloppet och genomfora det. Innan hade jag en massa tidsmal men inte langre. Jag ska vara stolt att jag genomfor det har jag bestamt mig for!
  • Springa halvmaraton under 1:40
  • Genomfora ett maraton (helst under 4h)
  • Springa milen under 45 min

1 kommentar:

Mikabella sa...

Tack Mia. Dina ord värmer. Precis vad ja behövde i kylan. Tack!

Saknar din blogg...