tisdag 15 december 2009

Lussehelg och deadline!

Vilken helg! Lussefirande pa fredagen i St Pauls cathedral vilket var helt underbart! Sedan var det lussefika i Earls Court med andra svenskar. I lordags jobbade jag hela dagen medan Mr var pa matlagningskurs som han fick i julklapp forra aret. Kom hem med farsk pasta som vi lagade till igar.

I sondags var det lussefirande hos ett annat svenskt par och deras sota sota lilla pepparkaksdotter!

Da jag hade deadline i Sondags (men fick forlangt tills mandag kvall) kunde jag antligen pusta ut vid midnatt igar da jag nadde malet! Tack gode gud for det!!!! Mandagen bestod (forutom av ett konstant emailkollande) av lagenhetstittande i Battersea dar vi sag en underbar lagenhet (lite dyr men kanske kan de ga ner i pris), lunch pa Old Brompton Rd, besok hos ny lagenhets agent och vi bokade in visningar pa fredag, en snabbis in till kontoret for mig och sedan julshopping i Westfield shopping center. Kvallen avslutades med drinks med min fd kollega Kristine och hennes man Tom innan vi gick hem och kokade pasta!

Inga kommentarer: