onsdag 9 december 2009

Dalig pa att uppdatera!

Vet inte vart dagarna tar vagen! Eller jo, det gor jag, de forsvinner medan jag sitter pa jobbet och forsoker locka MBA studenter till Hult! Det ar typ det enda jag gor just nu! Vi har deadline pa Sondag sa det ar fullfart och jag ar inte ens i narheten av mitt mal tyvarr...suck....dar rok julbonusen! Fattar inte att dessa central europer ska vara sa svara att fa till!!

Annars ar det ju snart lucia. I morgon ar det AW pa jobbet och vi svenskar ska ha ett lussetag. Vi har ovat i garaget bakom kontoret tva ganger. Jag ska vara tomte :-). Ska bli sa kul! Pa fredag ska Mr och jag pa Lucia konsert i St Pauls Cathedral. Ser verkligen fram emot det! Pa lordag ska jag jobba och pa kvallen blir det middag och sedan skridskor vid Somerset House med ett annat par. Pa sondag ar vi bortbjudna pa lucia fika. Sen har jag lyxen att vara ledig pa mandag eftersom var deadline ar pa Sondag!

Annars hander har inte sa mycket tyvarr....Annat an att vi langtar till Julen och ledigheten!

Inga kommentarer: