måndag 23 november 2009

Traningshelg blev det visst

Inga rullskidor men vi borjade lordagen med att rora pa oss vilket behovdes efter AW pa Builders Arms for oss bada. Mr stack ivag pa innebandy och jag gick till gymmet for ett step pass och sedan styrketraning i gymmet for armarna. Efter det skamde jag bort mig med en ansiktsbehandling. Min hy har varit super kass de senaste veckorna och jag behovde hjalp att andra pa det. Underbart skont att bara ligga och slappa i en timme medan nagon pysslar om och masserar etc!

Pa kvallen var vi hembjudna till Heidi och Johan pa middag och X-Factor. Mysig hemmakvall med god mat, vin och godis saklart!!

Vaknade pa sondagen och kande mig lite bakis men sag att det var stralande vader ute sa jag stack ut och sprang en timme. Efter att jag duschat och atit frukost borjade det OSREGNA! Mr gick in till jobbet och jag tog pa mig regnklader och gav mig ivag till Fullham. Vi hade bestamt oss for att ga omkring i det omradet for att se vad vi gillar for vi funderar pa att flytta. Jag gick runt i fyra timmar innan Mr var klar pa jobbet. Som tur var klarnade det upp rejalt efter ca 2h men var ganska trott pa att traska for mig sjalv!! Vi mottes upp pa Old Brompton Rd med Alex och at middag ihop och avslutade med the och pepparkakor hemma hos honom! Sen var det bums i sang!

Inga kommentarer: