onsdag 18 november 2009

Movember 10k run

I lordags var det dags att springa 10k for prostata cancer. Mr var dalig sa han fick halla vaskorna under tiden. Pa morgonen osregnade det och askade och det var anmalt storm och osregn. Nar vi kom till Greenwich park sa klarnade det upp och var riktigt fint! Motte upp med Mel och tva av hennes tjejkompisar och sa var DJ med. Vi alla malade pa mustascher (vilket var hela grejen med Movember (att ha en "Mo"). Sprang med DJ och suportade honom. Var otroligt imponerad av hans prestation och vi kom i mal pa 55 min! Helt otroligt med tanke pa hur lite han sprungit innan och hur backigt det var! Efterat gick vi alla till puben och jag at en Steak & Ale pie och drack Mulled wine. Kan inte bli mer brittiskt an sa!

Pa kvallen tittade Mr och jag pa tre filmer och slappade vilket var skont. Sondagen var i stort satt likadan forutom att jag hade en Makeover med min kollega Karen! Se nasta inlagg!

Inga kommentarer: