torsdag 9 september 2010

Chicago och San Francisco

Har precis kommit hem efter nastan tva veckor i USA. Forst en helg i Chicago dar jag halsade pa min forra chef och hennes man samt deras 2 veckor gamla son Harrison. Chicago ar en harlig stad! Njot av trevligt sallskap, god mat och dryck samt loprundor vid sjon och nagra dopp!

Fortsatte sedan till San Francisco och det var verkligen karlek med en gang! Kandes som om att jag landade i Australien for det doftade av Eucaluptus overallt! Jobbade i tva dagar da studenterna borjade sin MBA utbildning. Mycket kul att antligen fa traffa en hel del av dem som jag har haft kontakt med under en langre tid men inte haft chans att traffa.

Hade sedan nagra lediga dagar da jag bland annat cyklade till Sausalito och Tiburon och tillbaka. 6 timmar i cykelsadeln fick kroppen att kannas harligt genomarbetad dock var "the backside" inte lika nojd haha....!

I helgen var det dags for Hult's stora Kickoff for alla recruiters etc. Kul helg med workshops, presentationer, mat och party party! Alltid lika kul att traffa alla kollegor fran hela varlden!

Alskar verkligen SF som stad och nagon gang framover ska vi allt bo dar! Sa ar det bara hahha...

Inga kommentarer: